exit, black friday ×

PV Informer

Ulogujte se / registrujte i pišite sa nama.

Prijavite se

Unesite Vaše korisničko ime i lozinku i budite aktivan učesnik sajta PV Informer... pišite, komentarišite i dijelite sadržaj

×




politika

PV Informer | objavljeno: | izvor: Vijesti
Broj pregleda članka: 432

Đukanović tužio "Vijesti": Traži 100.000 eura


Đukanović tužio "Vijesti": Traži 100.000 eura

Predsjednik države i lider Demokratske partije socijalista (DPS) Milo Đukanović smatra da su mu "Vijesti" i vlasnik "Atlas grupe" Duško Knežević povrijedili pravo na čast i na ugled zbog navoda u intervjuu da postoji snimak koji ukazuje da je nezakonito primio novac.

Đukanović je tužbu za naknadu nematerijalne štete podnio Osnovnom sudu u Podgorici i traži solidarno 100.000 eura od Kneževića i "Vijesti", odnosno po 50.000 eura.

"Postoji snimak na kome je Đukanović u mojoj kući i gdje se vidi da mu u sportskoj torbi dajem novac koji uzima i razgovor koji je vođen tom prilikom, ali pošto se tu pominju neki ljudi i neke institucije, moram da budem jako oprezan,“ rekao je Knežević u intervjuu "Vijestima". To je povod tužbe, koju zastupa advokatska kancelarija predsjednikove sestre Ane Đukanović.

Glavni i odgovorni urednik "Vijesti" Srdan Kosović rekao je da su "Vijesti" posao uradile profesionalno, u skladu sa novinarskim pravilima i sa dužnom novinarskom pažnjom.

"Jedino iznenađenje je traženi iznos od dva puta po 50.000 eura, jer bi logičnije bilo da je dva puta po 47.500," kaže Kosović, aludirajući na ranije objavljeni snimak na kome se vidi kako bivši gradonačelnik Podgorice Slavoljub Stijepović od Kneževića uzima kovertu sa novcem, za koju ovaj tvrdi da je u njoj 97.500 eura.

"Tužba Đukanovića samo pokazuje zašto je Crna Gora na 104. mjestu po izvještaju Reportera bez granica o slobodi medija i ima za cilj da pošalje poruku „Vijestima“ i drugim medijima da ne pišu o njegovim i poslovima njegove uže familije. Niti je to iznenađenje, niti će to, kada su „Vijesti“ u pitanju imati efekta, jer će „Vijesti“ uvijek pisati o temama koje su od javnog interesa", poručio je Kosović.

U tužbi se objašnjava da je intervju najavljen kao ekskluzivan, da je njegov naslov velikim slovima, te da se iz konteksta može zaključiti da je namjera bila senacionalistička i tabloidna, a ne profesionalna, u skladu sa etičkim standardima novinarstva.

"Iz navedenog se nesumnjivo zaključuje da prvotuženi (Knežević) iznosi neistinitu činjeničnu tvrdnju o postojanju navodno kormpromitujućeg snimka po tužioca, dok medij čiji je osnivač drugotuženi (Vijesti), bez provjere i distanciranja prihvata konkretne navode i optuženog kao istinite i svoje," piše u tužbi.

Objašnjava se da su "Vijesti" bile neprofesionalne i hjele da obmanu javnost, jer se u to vrijeme protiv Kneževića već vodilo više istraga Specijalnog tužilaštva.

Piše i da su navodi iz intervjua "notorne neistine iznijete sa namjerom" da se Đukanoviću nanese ogromna šteta u cilju odmazde zbog tih istraga SDT.

"Najviše sam davao Đukanoviću direktno, jer niko se drugi nije miješao, još sam nešto radio i za vrijeme gradonačelnika Podgorice Miomira Mugoše, ali sam većinu finansijskih aranžmana dogovarao sa Đukanovićem“... Nije to samo jedan snimak, ima puno snimaka raznih razgovora i davanje novca direktno Đukanoviću..." neki su od citata na koje se Đukanović poziva u tužbi




komentari:

  • Prikazuju se Facebook komentari


  • Prikazuju se PV Informer komentari

    Nema komentara za ovaj sadržaj! Budite prvi koji će postaviti komentar.


    Komentari na portalu PV Informer se objavljuju u realnom vremenu i portal se ne snosi nikakvu odgovornost za napisani sadržaj. Sve ne primjerene komentare možete prijaviti administratoru sajta i takvi komentari će biti uklonjeni.
    da bi ste pisali komentare potrebno je da se ulogujete




sadržaji iz kategorije:

Pretraga sajta


Pregleda Članaka za:

Mjesec dana: 436089


Sanovnik





Cijenovnik usluga pvinformer.me


Mali oglasi

infinity pljevlja